Klacht indienen
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Helaas kunnen wij niet altijd het antwoord geven waarop u hoopt. Maar bent u niet tevreden over de manier waarop wij u helpen? Of vindt u dat u niet goed behandeld bent? Dan kunt u een klacht indienen.
Bespreek uw klacht eerst met uw zaakbehandelaar
Of een collega van uw zaakbehandelaar. We zoeken graag samen met u naar een oplossing. Dan handelen we de klacht af als informeel. Wij registreren deze klacht en doen ons best om zo’n situatie in de toekomst te voorkomen.
Bent u niet tevreden na uw gesprek met uw zaakbehandelaar?
Dan kunt u een formele klacht indienen bij de directeur van het LBIO. Dat doet u door te mailen naar stafbureau@lbio.nl of door een brief te sturen naar Postbus 8901, 3009 AX Rotterdam. Wilt u iemand van de afdeling klachtzaken spreken? Dan kunt u ook bellen naar onze receptie via 010 – 2894 890.
Wij handelen uw formele klacht zorgvuldig af
Wij registreren deze goed. En reageren zo snel mogelijk op uw klacht via een e-mail of brief. Wij hebben hier 6 weken de tijd voor. In sommige gevallen mogen we deze termijn verlengen. We houden ons bij de klachtbehandeling aan hoofdstuk 9 ‘Klachtbehandeling’ van de Algemene wet bestuursrecht.
U kunt naar de Nationale ombudsman als u het niet eens bent met onze reactie op uw klacht
En als u van mening blijft dat wij u tekort doen. U kunt bij de Nationale ombudsman een klacht over ons indienen via dit formulier. Of bel gratis naar 0800 – 33 55 555. Dat kan elke werkdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.